Знаменитості з густими бровами, такі, як англійська модель Кара Делевінь, продовжують зберігати високу популярність цього косметичного тренда. В одній Британії продажу олівців для брів підскочили на 42% за останні 12 місяців.

Ще зовсім недавно густі брови вважалися чимось непристойним, і дами прагнули позбавлятися від них усіма способами, включаючи і болючі. Сьогодні про таких бровах мріє кожна сучасна жінка. У кого-то, начебто однієї з зачинательниц даного тренду Кара Делевінь, брови густі від народження, а кому-то доводиться користуватися олівцями.

У соціальних мережах тривають кампанії за “натуральну красу”, що сприяє ще більшому зростанню тренда. Нарешті, густі брови спостерігаються у багатьох героїв шалено популярного серіалу “Гра престолів”. У 2013 році ринок продуктів для догляду за бровами у Великобританії вже оцінювався в 28 млн фунтів проти всього 20 млн в 2012.

При цьому експерти відзначають, що в 2014 даний тренд змістився в бік ще більше “натурального способу”, який хоч і досягається за допомогою макіяжу, але на вигляд не повинен мати жодних ознак використання косметики. З-за тренду «з макіяжем, але без макіяжу» більше всього ростуть продажу дизайнерської, дорогої косметики, а не значно більш дешевого масового виробництва.

Опитування показують, що все більша кількість дівчат розуміє “ненатуральність” моделей з журналів, чия зовнішність була відретушована з допомогою комп’ютерних програм. І це також сприяє зростанню популярності “натуральної краси”, уособленням якої є густі брови.