Багато сучасні дослідники звертають увагу на те, що поява нових форм торгівлі вносить істотні корективи у формування естетичних смаків та уподобань споживачів.


Багато сучасні дослідники звертають увагу на те, що поява нових форм торгівлі вносить істотні корективи у формування естетичних смаків та уподобань споживачів.
Справа в тому, що сьогодні через інтернет можна купити практично будь-який товар. В тому числі активно продається одяг та взуття. Наприклад – на сайті http://myclothing.com.ua. Питається: як можна купувати одяг, попередньо її не примірявши, не подивившись на себе в дзеркало? Виявляється, людям дуже важливо мати можливість купити що-небудь потрібне, витративши на це мінімум часу. Нехай краще куплена річ буде не зовсім вдало обрана. Якщо вона на кожен день, то деякі її недоліки не так принципові. Зате можна заощадити багато часу і витратити його з користю для чогось іншого.
Фахівці в області комп’ютерних технологій кажуть, що покупка одягу через інтернет «наосліп» буде недовгою. Дуже скоро повинні будуть з’явитися програми, за допомогою яких можна буде моделювати образ людини в тій чи іншій одязі. Просто кажучи – Ви хочете купити собі якесь плаття. Ви вводите параметри свого тіла – зріст, вага, обсяги, вказуєте якісь індивідуальні особливості (сутулість, або навпаки – абсолютно пряма спина і т. д.). Може бути – вводите фотографії, відеозаписи, на яких Ви запечатані. І спеціальна програма видає Вам модель – як дане конкретне сукня буде на Вас дивитися.

Джерело: http://alpama.com.ua/