Кожна людина хоча б раз стикався з тим, що не встигав вчасно доробити роботу. Чому ж так відбувається? Іноді буває, що навантаження на конкретного працівника дуже велика, і він фізично не здатний виконати свої завдання в повному обсязі. Але є поради психологів про те, як все встигати на роботі.
Останній пункт списку ми розпишемо окремо, так як він є досить важливим і здатний вирішити безліч проблем на роботі.
Планування робочого часу
Правильно складань план дій завжди полегшить трудовий день, допоможе ні про що не забути і робити все вчасно. Планувати не завжди означає вести записи в блокноті. Хоча саме запис важливих моментів може ефективно допомогти у виконанні поставлених завдань. Завжди варто пам’ятати, що план на день не повинен вміщати в себе десять тисяч справ. Потрібно пам’ятати про здоров’я і відпочинок і раціонально розподіляти важливі справи. Для відпочинку повинно бути відведено хоча б 20% дня. Постійна втома чи позитивно вплине на стан організму.
Не варто хапатися за всі справи відразу. Краще розподілити їх за важливістю і виконувати кожну по черзі. Дуже важливо не відкладати все на потім, адже до кінця місяця накопичиться велика кількість важливих справ і зовсім не залишиться вільного часу. Все потрібно робити вчасно. Щоб трохи полегшити собі цей процес, за кожне успішне просування можна себе заохочувати. Це може бути що завгодно: і смачна цукерка, і розмова з близькими по телефону, і прослуховування улюбленої музики в певний час.
Не менш важливо і ставити собі чіткі межі закінчення роботи. Коли є конкретна дата, то вже простіше планувати робочий день. Завжди варто розділяти робочий і особистий час.
Як розподілити робочий і особистий час
Особистим часом людина розпоряджається як йому завгодно. Може гуляти з друзями, дивитися фільми або просто лежати на дивані. Але варто відзначити, що далеко не всі люди правильно розставляють пріоритети між робочим і особистим часом. Іноді друге може негативно впливати на перше. Щоб цього не відбувалося, варто почати з того, що визначитися, скільки конкретно годин в день потрібно приділяти роботі і важливих справ, а скільки можна витратити на все інше. Ніколи не можна забувати про те, що організму потрібен не тільки фізичний, але й моральний відпочинок. Навіть на роботі можна знайти 15 хвилин для того, щоб відволіктися від важливих завдань і просто дати своєму мозку перерву.
Особисте час не повинно витісняти робоче, і не переносити проблеми з дому до колег і навпаки. Між трудовим днем і улюбленими справами потрібно поставити чітку межу. Будь-яка робота ефективніша, якщо до неї підходити спокійно і планувати свій час заздалегідь. Головне не відволікатися і до всього ставитися відповідально!
+1
Твітнуть
Поділитися
Поділитися