Всі ми знаємо популярні і свої улюблені види соціальних мереж, такі, як Вконтакте, Фейсбук, Твіттер або Instagram. Але є ще безліч інших соціальних мереж, важливих не тільки для спілкування, але і для розвитку бізнесу.

В залежності від їх призначення, існують такі види соціальних мереж:

  • для розвитку відносин (для спілкування) – Facebook, VK, Ok, Мій світ, Google+, LinkedIn, Tsu, Loveplanet, Xing та інші;
  • для обміну різними матеріалами (фото, відео, іграми) – Instagram, Youtube, Twitch та інші;
  • для відгуків та обговорень – Uber, Яндекс маркет, Foursquare, TripAdvisor і тому подібні соцмережі для покупців, мандрівників, відвідувачів розважальних закладів;
  • для масових дискусій (колективні форуми, відповіді експертів) – Digg, Quora, Ixbt, Відповіді Mail.ru, Reddit і інші;
  • для оригінальних записів різних авторів – Livejournal, Twitter, Blogger, Medium;
  • для пошуку однодумців по інтересам – Last.fm, Goodreads, IMDb – мережі для шанувальників музики, кіно, ігор та інших розваг;
  • соціальні бібліотеки (дошки, закладки) – Pinterest, StumbleUpon, Scoop.it!, Flipboard;

Розглянемо види соціальних мереж для розвитку відносин.

Соціальні мережі для спілкування та дружби

Всім відомі Однокласники, Вконтакті, Фейсбук, Мій Світ – дані соцмережі найбільш привабливі для розкрутки бізнесу. Як правило, в таких соцмережах у однієї людини є один обліковий запис (профіль, сторінка) зі всієї персональною інформацією. За даними профілю користувача можна визначити, до якої цільової аудиторії належить ця людина.

Але є і користувачі – завзяті геймери, які в соцмережах для спілкування розвивають ігровий профіль, створюючи фейкових друзів з метою отримання бонусів, помічників та інших нюансів для досягнення небувалих висот в іграх без грошових витрат.

У таких випадках інформація в соціальних мережах про користувачів є недостовірною, і спілкування з фейками – марна трата часу. Якщо врахувати, що співрозмовників ми самі собі вибираємо, то ми можемо обмежити себе від фейків і отримувати від спілкування в соцмережах тільки позитивні емоції.

Ділитися новинами, враженнями, грати в ігри, дискутувати на форумах – робити все це, уникаючи докучливих і неприємних співбесідників, дуже просто. Адже в соціальних мережах можна будь-якого небажаного «друга» відправити в «ігнор», або просто йому не відповідати. Що не завжди можна зробити в реальному житті.

Реєстрація в соціальних мережах в основному безкоштовно, але для безпеки акаунт потрібно реєструвати за допомогою номера мобільного телефону. Хоча від створення фейкових сторінок це правило нікого не обмежує, адже незареєстрованих сім-карт можна купити скільки завгодно.

Професійні соціальні мережі

Це мережі ділових контактів LinkedIn, Xing), соціальні мережі різних Вузів і інші сайти різноманітних професійних напрямків для розвитку ділових відносин. Тут один користувач може зареєструватися в декількох категоріях, в залежності від його навичок і професій.

Інформація в соціальних мережах професійного призначення буде корисна для пошуку партнерів по бізнесу, замовників і виконавців робіт, продавців і покупців товарів.

Соціальні мережі для знайомств

Найбільш відомі серед них – всесвітня соціальна мережа для знайомств – Loveplanet, популярна соцмережа Рунета – Фотострана. У таких соцмережах можна знайти друга, захоплення або навіть супутника життя. Тут передбачено пошук користувачів за різними критеріями – статтю, віком, місту, сімейного стану, релігії, інтересам, звичкам і перевагам.

Але в даних соцмережах також є ймовірність натрапити на фейкові акаунти, створені користувачем для розкрутки популярності його основного профілю в різних любовних іграх.

В соціальних мережах для спілкування та розвитку відносин є різні спільноти для жінок, відповідно напрямами соцмереж.
Є спільноти для бізнес-леді, спільноти для жінок самотніх і одружених, спільноти за інтересами кулінарії і рукоділля, мистецтва, стилю і краси, товариства молодих мам і світських левиць, а також багато інші віртуальні організації.

Не дивно, що в соцмережах так багато різних форумів і спільнот для жінок, а також маса можливостей для бізнесу та спілкування.
Адже соціальні мережі – це віртуальний соціум, дуже схожий на реальний.

+1
Твітнуть
Поділитися3
Поділитися