Сучасна жінка вже давно навчилася поєднувати безліч, на перший погляд непоєднуваних напрямів, без яких її соціальна життя було б порожнім і нецікавим, і, насамперед, це стосується головних повсякденних сфер: робота і сім’я. Як правило, успішна кар’єристка, стрімко піднімається по кар’єрних сходах, позбавлена щасливого особистого життя, а інша її протилежність – жінка, що ставить в головний пріоритет чоловіка і дітей, неминуче припиняє свій розвиток у будь-якій кар’єрі. Знайти гармонію між цими обов’язковими конкуруючими аспектами нелегко, проте, якщо скористатися деякими нехитрими правилами – необхідна рівновага обов’язково буде досягнуто: труднощі побудови кар’єри будуть подолані, а в родині буде головувати мир і взаєморозуміння . Перш за все, потрібно усвідомлено робити вибір у різних галузях свого життя – захоплююча справа, загальні цілі робочого колективу, люблячий і розуміючий чоловік, а також цікаве хобі до душі. Якщо спочатку ставити перед собою важкі й нудні завдання – толком нічого не вийде, головне правило – йти до успіху з бажанням, поважати і любити свій вибір.

На шляху до успіху

Звернемося до найбільш популярним і результативним порад:

  • обзавестися дітьми бажано раніше 30-річного рубежу – шанси успішно побудувати кар’єру в рази збільшаться, адже кар’єрний пік у жінки, як правило, випадає на 35-40 років. Звичайно, можна обрати і протилежний шлях – але, з-за витрачених на просування в роботі років, у жінки значно знижується здатність до нормального дітородіння;
  • після народження дітей життя працюючої жінки значно допоможе полегшити няня, працівниця по господарству або, в деяких випадках, чоловік. Інший, протилежний, варіант передбачає найм особистого секретаря, який буде, навпаки, звільняти жінку від робочих питань, даючи їй можливість самостійно виховувати своє потомство;
  • своєчасне і грамотне поділ робочого та сімейного дозвілля. Якщо на роботі жінка повинна бути професійно суворої і демонструвати ясність розуму і твердість характеру, то в домашніх умовах, напроти, проявляти спокій, м’якість і теплоту по відношенню до домочадцям. Діти і чоловік повинні бачити маму і дружину в гарному настрої, яка залишила всі робочі питання в офісі і повністю присвятила себе сім’ї;
  • правильний розподіл побутових обов’язків між членами сім’ї, включаючи малюків, здатних виконувати нескладні завдання. Якщо повісити на себе всі домашні справи, навряд чи вийде приділяти залишився від роботи час родині, а не домашньому господарству, а також повноцінно відпочивати від важкого робочого дня. Це стосується і намічених буденних справ – їх необхідно ретельно переглянути, розставити правильні пріоритети, і, врешті-решт, розподілити між завтра і післязавтра;
  • не потрібно звалювати на себе офісні завдання, що перешкоджають повноцінного сімейного відпочинку – дописувати на дому робочу документацію або виходити зайвий раз на роботу в свій законний вихідний день;
  • участь у важливих сімейних заходах, наприклад, відвідування шкільного ранку у дитини або змагань. Але тут важливо вчасно, краще заздалегідь, домовлятися з начальством про двох-трьох годинному пропуску, який, швидше за все, доведеться відпрацювати або пізніше або заздалегідь;
  • відкрите обговорення з близькими людьми теми їх участі в ім’я кар’єрного зростання дружини і мами, з урахуванням його позитивних моментів, наприклад, збільшення заробітної плати, та додаткових труднощів (зростання навантаження на решту родини в домашніх справах);
  • важливим чинником у формуванні правильного балансу між сімейними та робочими відносинами є також хороше самопочуття і відпочилий вигляд жінки. Обов’язково слід знаходити час на догляд за собою, також не завадить активний і спортивний відпочинок, підтримує не тільки фізичне, але й моральне здоров’я. Іншими словами, діловій жінці іноді потрібна можливість переключитися з повсякденних справ на якесь улюблене хобі, яке не дасть виснажитися, але дасть змогу підживити себе позитивними емоціями.

І все ж, багато представниць прекрасної статі категорично вважають, що заради кар’єрних вершин обов’язково потрібно пожертвувати сім’єю, або ж навпаки, повністю віддатися сімейним турботам, виховання дітей і забути про службовий успіх. Звичайно, спочатку жінка і створена для підтримки тепла в родинному гнізді, але сьогодні, в нашому сучасному світі і божевільному ритмі життя не можна забувати про самореалізації в обраній галузі (і в житті в цілому), яка може вплинути на майбутнє щастя всієї родини.

+1
Твітнуть
Поділитися
Поділитися